П`ятниця, 19.07.2019, 09:20
Вітаю Вас Гость | RSS
                                                                               
Форма входу
Опитування
Чим зацікавив Вас сайт?
Всего ответов: 225
Погода
Погода в Україні
Здраствуй, школо!
Слова та музика Наталії Май.

Концепція розвитку школи

Затверджено
педагогічною радою
від 31 серпня 2010 року
 
Концепція школи
 розвитку творчої особистості
 
Варварівська загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів

Вступ.
І. Загальні положення.
ІІ. Мета та завдання діяльності школи.
ІІІ. Структура школи.
ІV. Зміст загальної середньої освіти.
V. Навчально-виховний процес.
VI. Управління школою.
Вступ.
Школа – це державний навчальний заклад, який створює умови для здобуття базової освіти, забезпечує реалізацію гармонійно-розвиненої особистості. Школа в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Положенням про загальноосвітні заклади, Національною доктриною розвитку Освіти, концепцією загальної середньої освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Державного стандарту початкової школи та власним статутом.
 
І. Загальні положення.
Концепція діяльності закладу спрямована на реалізацію Закону України „Про загальну середню освіту”, складена з урахуванням ситуації оновлення політичних та економічних процесів у державі та сучасних завдань перебудови змісту національної освіти та виховання і сприяє формуванню інтелектуального потенціалу суспільства.
В основі концепції:
- орієнтація на розвиток творчої особистості учня та педагога;
- спрямованість на формування творчо працюючого колективу;
- забезпечення оптимальності при організації навчально-виховного процесу ;
 - тісний зв’язок навчання та виховання у формуванні здорової особистості;
- надання можливостей учнями вибору допрофільного навчання.
Учні школи:
 - відповідальні за свій успіх у житті;
- розуміють, що успіх приходить після наполегливої праці;
- уміють оцінювати ситуації, правильну поведінку;
- уміють реалізувати свій вибір.
Педагогічні працівники:
- формують досвід роботи на підставі нової філософії освіти ХXI ст.;
- володіють уміннями проектувального та продуктивного типу, заснованих на загальних засадах дидактичного менеджменту;
- активно застосовують інноваційні технології;
- піклуються про підвищення методологічної, професійної, організаційної культури;
- допомагають учням в особистій діяльності;
- володіють мистецтвом комунікативності.
Батьки учнів:
- активні учасники навчально-виховного процесу;
- формують разом з педагогами ціннісний потенціал учня.
 Школа надає вибір освітніх послуг:
- створюється мережа курсів за вибором, факультативів, спецкурсів;
- функціонування різноманітних гуртків;
- діяльність МАН;
- діяльність учнівського самоврядування.
 
ІІ. Мета та завдання діяльності школи.
Загальноосвітня школа – це загальноосвітній навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дітей на загальну середню освіту, на забезпечення повноцінного освітнього простору для навчання, виховання, створення умов для здобуття освіти на рівні державних стандартів; формування, розвиток творчої особистості; забезпечення умов для самовдосконалення і самореалізації особистості; формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, створення умов для самовираження особистості учнів; виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій, звичаїв, Державної української мови, національних цінностей; виховання свідомого ставлення до здоров’я.
 
ІІІ. Структура школи.
Школа І ступеня – чотирирічна. До неї вступають діти, яким на 1 вересня виповнилося 6 років і які за результатами медичного і психологічного обстеження не мають протипоказань для систематичного шкільного навчання. Пріоритетними у початкових класах є виховні, загально навчальні і розвивальні функції. У молодших школярів формується уміння вчитися. Освітніми результатами цього ступеня школи є повноцінні мовленнєві, читацькі. обчислювальні уміння і навички, узагальнені знання про реальний світ, достатньо розвинене мислення, уява, пам’ять, сенсорні уміння, здатність до особистісно ціннісного ставлення до праці, мистецтва, здоров’я.
 Школа ІІ ступеня – основна школа, 5-9 класи, дає базову загальну середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки всіх школярів, формує в них готовність до вибору і реалізації форми подальшого одержання освіти і профілю навчання. Учні оволодівають навчальним матеріалом на рівні, достатньому для подальшого навчання.
 
IV. Зміст загальної середньої освіти.
Зміст освіти ґрунтується на положеннях, визначених Концепцією загальної середньої освіти, конкретизується базовим навчальним планом, який унормовує основні параметри організації навчально-виховного процесу: його тривалість, розподіл часу за роками навчання, освітніми галузями, інваріантною і варіативною складовими.
Навчальні плани школи складаються:
  •  початкової школи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 01.03.2004 року №162;
  • основної школи – за типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 23.02.2004 року №132, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 09.03.2005 року №145, Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів на 2001/2002-2004/2005 навчальні роки, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2001 року №342.

 Робочий навчальний план включає в себе інваріантну та варіативну складові. Інваріантна складова сформована в відповідності з діючими Типовими навчальними планами, у варіативній складовій плану передбачені години на факультативні заняття, індивідуальні та групові заняття.

Зміст освіти формується з урахуванням пріоритетів:
- впровадження сучасних педагогічних технологій спрямованих на комп’ютерно-орієнтоване навчання; 
- формування системи національного громадянського виховання;
- творче оволодіння основами знань і способу мислення, з новими світоглядними орієнтирами;
- комп’ютеризація освіти;
- забезпечення допрофільної освіти;
- психологізація освіти.
Зміст освіти та її структура сприяє:
- формуванню наукового світогляду та гуманістичної свідомості;
- формуванню управлінської культури;
- формуванню комп’ютерної грамотності.
 
V. Навчально-виховний процес.
Особливістю навчально-виховного процесу є здобуття якісної освіти. Моделі будуються для кожного класу на основі багатокомпонентного варіативного змісту освіти, вікових індивідуально – особистісних норм розвитку учнів, застосування особистісно-орієнтованих педагогічних технологій:
- розвивальне навчання;
- формування творчої особистості;
- проектна технологія;
- комп’ютерна підтримка;
- самоконтроль і взаємоконтроль.
Оцінюються досягнення учнів у різних видах навчальної діяльності та саморозвитку. Структура навчального року за семестрами та тривалість канікул регламентується Законом України „Про загальну середню освіту” та встановлюється у школі в межах часу, передбаченого навчальним планом. 1-9 класи працюють у режимі 5-денного робочого тижня. Навчально-виховний процес у школі регламентується розкладом уроків. Щоденна кількість і відповідність навчальних занять визначається розкладом уроків, який складається на кожний семестр, погоджується профспілкою та затверджується директором.
 
VI. Управління школою.
 Управління закладом здійснюється на державно-громадських засадах. Загальне управління школою здійснює директор, заступник директора та органи громадського самоврядування: рада школи, піклувальна рада, науково-методична рада. Діяльність всіх організаційних структур на всіх рівнях спрямована на стимулювання і розвиток інновацій та орієнтована на отримання конкретних результатів.
Педрада - Положення про середній загальноосвітній заклад
Директор - Положення про середній загальноосвітній заклад
Рада школи - Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад
Піклувальна рада - Положення про загальноосвітній навчальний заклад
Методичні об’єднання вчителів - Закон України „Про загальну середню освіту”
Учнівське самоврядування - Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад
Батьківські збори - Закон України „ Про об’єднання громадян”
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Годинник
Пошук
Новини партнерів
НАШІ ДРУЗІ
Слухай Українське!
Відправка SMS
UKR-sms.org.ua - СМС Українською, sms, прикольні смс, смс коханим та ін.
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

//varvarivka-nvo.at.ua